Συχνές ερωτήσεις

Παρακαλούμε μελετήστε τις απαντήσεις που δίνουμε σε ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. Αν δεν βρείτε απάντηση στο ερώτημα σας μας στέλνετε Email.

Πόσο είναι τα έξοδα αποστολής που χρεώνετε για κάθε online παραγγελία;

Τα έξοδα Αποστολής είναι Δωρεάν για αγορές άνω των 80 €. Για αγορές κάτω των 80 € τα έξοδα αποστολής αντιστοιχούν σε 3 €.

Ποιές είναι οι αποδεκτές Μέθοδοι Πληρωμής στο online Κατάστημά σας;

Οι αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι :

  1. Με χρέωση πιστωτικών καρτών MasterCard Visa Maestro Debit, μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος χρέωσης πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς
  2. Μεχρέωση πιστωτικών καρτών MasterCard Visa Maestro Debit Diners AMEX AliPay μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της VIVA Payments
  3. Με Κατάθεση στον Τραπεζικό μας Λογαριασμό.
  4. Με Αντικαταβολή.
Πόσο χρόνο διαρκεί η αποστολή και παράδοση μίας παραγγελίας;

Αναλόγως διαθεσιμότητας προϊόντος. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας το προϊόν αποστέλλεται άμεσα.

Πόσο ασφαλής είναι η αγορά από το Ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή;

Το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απόλυτα συμορφωμένο με τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού κανονισμού περί προστασίας ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων GDPR. Με το ταμιακό κλείσιμο κάθε ημέρας, όλα τα στοιχεία που αφορούν προσωπικά δεδομένα εξάγωνται και φυλάσσονται ασφαλώς σε ofline βάσεις δεδομένων εμπορικής χρήσης. Διαγράφονται δε οριστικά από το online ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθεί την κάθε παραγγελία;

Με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας, ακολουθεί η διαδικασία ελέγχου διαθεσιμότητας προϊόντος. Το προϊόν εφόσον είναι διαθέσιμο, συσκευάζεται τιμολογείται και αποστέλλεται με χρήση υπηρεσίας ταχυμεταφορών.

Λαμβάνω κάποια απόδειξη ή τιμολόγιο για κάθε παραγγελία μου;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διενεργούνται αποκλειστικά και μόνο συναλλαγές Λιανικής πώλησης και ως εκ τούτου κάθε συναλλάγη συνοδεύεται από Απόδειξη Λιανικής Πώλησης [ΑΛΠ].

Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών στο Ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Ο χρήστης δύναται, εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών στον χρήστη (ή την παράδοση σε μεταφορέα που επέλεξε ο χρήστης διαφορετικό από αυτόν που προσέφερε η Εταιρεία), να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που σύναψε με την Εταιρεία (δηλαδή, για όλα τα αγαθά κάθε παραγγελίας). Η Εταιρεία στην περίπτωση θα επιστρέψει στον χρήστη όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν (με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας του ή μέσω PayPal, εφ’ όσον τα χρησιμοποίησε για τη συναλλαγή) -σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων-, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην τυχόν επιλογή του χρήστη να χρησιμοποιηθεί τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η Εταιρεία θα ενημερωθεί για την υπαναχώρησή του χρήστη (μέσω email, τηλεφώνου ή δελτίου επιστροφής). Ο χρήστης οφείλει, στη περίπτωση αυτή, να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα αγαθά στην Εταιρεία, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Ο χρήστης φέρει ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Με απλά λόγια, το αγαθό πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του, επομένως μπορείτε να δοκιμάσετε το αγαθό, αλλά όχι να το χρησιμοποιήσετε. Το προϊόν θα πρέπει υποχρεωτικά να φέρει το αρχικό ταμπελάκι με αναγραφώμενο τον μοναδικό κωδικό του.

Απαντάμε σε όλα τα email μας

ή διαφορετικά στείλετε μας Email στο: info@yoho.gr