Συχνές ερωτήσεις

Παρακαλούμε μελετήστε τις απαντήσεις που δίνουμε σε ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. Αν δεν βρείτε απάντηση στο ερώτημα σας μας στέλνετε Email.

Πόσο είναι τα έξοδα αποστολής που χρεώνετε για κάθε online παραγγελία;

Τα έξοδα Αποστολής είναι Δωρεάν για αγορές άνω των 80 €. Για αγορές κάτω των 80 € τα έξοδα αποστολής αντιστοιχούν σε 3 €.

Ποιές είναι οι αποδεκτές Μέθοδοι Πληρωμής στο online Κατάστημά σας;

Οι αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι :

  1. Με χρέωση πιστωτικών καρτών MasterCard Visa Maestro Debit, μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος χρέωσης πιστωτικών καρτών της Τράπεζας Πειραιώς
  2. Με χρέωση πιστωτικών καρτών MasterCard Visa Maestro Debit Diners
  3. Με Κατάθεση στον Τραπεζικό μας Λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς.
  4. Με Αντικαταβολή.
Πόσο χρόνο διαρκεί η αποστολή και παράδοση μίας παραγγελίας;

Αναλόγως την διαθεσιμότητα των προϊόντων.Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας το προϊόν αποστέλλεται άμεσα με Courier.

Πόσο ασφαλής είναι η αγορά από το Ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή;

Το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απόλυτα συμμορφωμένο με τις οδηγίες του Ευρωπαϊκού κανονισμού περί προστασίας ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων GDPR. Με το ταμειακό κλείσιμο κάθε ημέρας, όλα τα στοιχεία που αφορούν προσωπικά δεδομένα εξάγονται και φυλάσσονται ασφαλώς σε offline βάσεις δεδομένων εμπορικής χρήσης. Διαγράφονται δε οριστικά από το online ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ποια είναι η διαδικασία που ακολουθεί την κάθε παραγγελία;

Με την επιτυχή ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας, ακολουθεί η διαδικασία ελέγχου διαθεσιμότητας προϊόντος. Το προϊόν εφόσον είναι διαθέσιμο, συσκευάζεται τιμολογείται και αποστέλλεται με χρήση υπηρεσίας ταχυμεταφορών.

Λαμβάνω κάποια απόδειξη ή τιμολόγιο για κάθε παραγγελία μου;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα διενεργούνται συναλλαγές Λιανικής πώλησης και ως εκ τούτου κάθε συναλλαγή συνοδεύεται από Απόδειξη Λιανικής Πώλησης [ΑΛΠ]. Σε περίπτωση που ο χρήστης είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να μας δοθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία ώστε να εκδοθεί το τιμολόγιο.

Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών στο Ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Ο χρήστης δύναται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των αγαθών στον χρήστη (ή την παράδοση σε μεταφορέα που επέλεξε ο χρήστης διαφορετικό από αυτόν που προσέφερε η Εταιρεία), να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση που σύναψε με την Εταιρεία (δηλαδή, για όλα τα αγαθά κάθε παραγγελίας). Η Εταιρεία στην περίπτωση θα επιστρέψει στον χρήστη όλα τα χρήματα που έλαβε από αυτόν (με πίστωση στον λογαριασμό της χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας του εφ’ όσον τη χρησιμοποίησε για τη συναλλαγή) σε κάθε περίπτωση δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων κατά περίπτωση των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στην τυχόν επιλογή του χρήστη να χρησιμοποιηθεί τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που η Εταιρεία θα ενημερωθεί για την υπαναχώρησή του χρήστη (μέσω email, τηλεφώνου ή δελτίου επιστροφής). Ο χρήστης οφείλει στη περίπτωση αυτή να επιστρέψει με μέσο της επιλογής του και με δικά του έξοδα τα αγαθά στην Εταιρεία, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που δήλωσε ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση. Ο χρήστης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν άθικτο & όπως το παρέλαβε, με το ταμπελάκι αγοράς & με αναγραφόμενο τον μοναδικό κωδικό του προϊόντος, καθώς και την απόδειξη λιανικής. Με απλά λόγια, το αγαθό πρέπει να είναι σε κατάσταση τέτοια η οποία να επιτρέπει την επαναπώλησή του. Όταν η Εταιρεία το παραλάβει και ελεγχθεί ότι το προϊόν φέρει τα ανωτέρω, τότε επιστρέφετε το ποσό μέσω τραπέζης στον λογαριασμό που θα υποδείξει ο χρήστης στην Εταιρεία & εφόσον είναι ο νόμιμος δικαιούχος του λογαριασμού αυτού. Στις περιπτώσεις αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας γίνεται άμεση πίστωση της κάρτας.

Απαντάμε σε όλα τα email μας

ή διαφορετικά στείλετε μας Email στο: info@yoho.gr