Εγγύηση Προϊόντων

Τα συγκεκριμένα Ιταλικά προϊόντα κατασκευάζονται από 100% αυθεντικό Ιταλικό δέρμα και συνοδεύονται από 24 μήνες εγγύηση κατασκευαστή.

Κάθε προϊόν περνά εξειδικευμένο σύστημα ελέγχου ποιότητας ενώ η εταιρία είναι πιστοποιημένη κατά ISO 9001. Μικρές “ατέλειες” στο δέρμα όπως “νερά του δέρματος” δεν είναι ελάττωμα του προϊόντος αλλά χαρακτηριστικό της βιολογικής βαφής των προϊόντων. Αντιθέτως, τέτοιες “ατέλειες” αποτελούν πρόσθετη αξία σε ένα προϊόν με καταπληκτική ποιότητα και προσδίδουν αξία και αυθεντικότητα στο προϊόν.

Στην εγγύηση των προϊόντων το κόστος αντικατάστασης του προϊόντος με νέο, ή το κόστος ανταλλακτικών ή/και επιδιόρθωσης των προϊόντων, καλύπτεται εξ’ ολοκλήρου από τον κατασκευαστή. Οι φθορές που προκύπτουν από κακή χρήση του προϊόντος δεν καλύπτονται από την εγγύηση. Επίσης δεν καλύπτονται τυχόν έξοδα αποστολής από και προς τον καταναλωτή.

 

Επιστροφές / Αλλαγές Προϊόντων

Προϋποθέσεις Επιστροφές Προϊόντων

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν πρέπει να τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Το προϊόν το οποίο επιστρέφεται πρέπει να είναι πλήρως αχρησιμοποίητο με τις αρχικές ταμπέλες του καταστήματος επάνω. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με την απόδειξη αγοράς.

β) Το προϊόν να μην έχει εγχάραξη, φθορά η οποιαδήποτε άλλη αλλοίωση.

Οι επιστροφές προϊόντων με εγχάραξη δεν γίνονται δεκτές, αφού το προϊόν δεν μπορεί να μεταπωληθεί. Εξαιρείται η περίπτωση όπου το προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα.

γ) Να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή μέσω e-mail ) για την επιστροφή του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

δ) Να έχετε προμηθευτεί το προϊόν στην αντίστοιχη τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας, ή στην τιμή που αναγράφεται σε κάποιο ενημερωτικό newsletter ή σε αντίστοιχη προωθητική ενέργεια. Αν έχει υπάρξει ειδική ατομική συμφωνία τιμής, τότε δεν δικαιούστε την υπηρεσία.

ε) Σε περίπτωση που λάβατε κάποιο δώρο από την εταιρεία μας με την αγορά σας, και επιθυμείτε επιστροφή της αξίας της αγοράς και όχι αλλαγή προϊόντος, τότε θα πρέπει να επιστρέψετε και το προϊόν που λάβατε ως δώρο. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή προϊόντος με άλλο προϊόν παραπλήσιας αξίας, τότε παρακαλούμε να κρατήσετε το δώρο που σας αποστείλαμε.

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντων, πιστώνεται στο λογαριασμό σας το σύνολο της αξίας αγοράς σας. Στην περίπτωση αλλαγής προϊόντος, χρεώνεστε τα ταχυδρομικά επιστροφής και αποστολής του “νέου” προϊόντος που επιλέξατε.

Προϋποθέσεις αλλαγής Προϊόντων που παραλάβατε ως δώρο.

Δεν μπορείτε να επιλέξετε κάποιο προϊόν μικρότερης αξίας από αυτής του αρχικού προϊόντος. Αυτό συμβαίνει διότι δεν μπορούν να επιστραφούν χρήματα σε εσάς αφού δεν είστε ο αγοραστής του προϊόντος που θέλετε να αλλάξετε.

 

Διαδικασία Επιστροφής / Αλλαγής Προϊόντων

Παρακαλούμε για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες.

1. Συσκευάστε το προϊόν που αγοράσατε από εμάς, σε συσκευασία / σακούλα αντοχής της επιλογής σας. Παρακαλούμε να μην διπλώνετε ή ταλαιπωρείτε τα προϊόντα στην συσκευασία τους. Κυρίως τα προϊόντα που είναι κατασκευασμένα από άκαμπτο δέρμα δεν πρέπει να τα διπλώνετε. Το προϊόν πρέπει να παραδοθεί σε εμάς, στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Υπερβολικά τσακίσματα ή γρατζουνισμένα προϊόντα δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή.

2. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στην συσκευασία τα ακόλουθα στοιχεία.

α) Την απόδειξη του προϊόντος
β) Το ονοματεπώνυμο σας
γ) Τον τραπεζικό σας λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου (εφόσον είστε ο αγοραστής του προϊόντος) ώστε να γίνει οποιοσδήποτε συμψηφισμός είτε πρόκειται για διαφορά τιμής σε αλλαγή προϊόντος είτε επιθυμείτε την επιστροφή της αξίας της αγοράς σας.

Κατά προτίμηση συμπεριλάβετε λογαριασμό της τράπεζας Πειραιώς ( Piraeus Bank).

δ) Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει για την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα (εφάπαξ χρέωση ή άτοκες δόσεις), θα γίνει αντιλογισμός ποσού στην κάρτα σας.

3. Αποστείλετε το προϊόν στην ακόλουθη διεύθυνση

Εταιρεία YoHo ( Νάτσης Μηνάς )
Αιγαίου 92
ΤΚ 17124 – Νέα Σμύρνη
ΤΗΛ: 211 21 69 683

4. Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη αν το προϊόν χαθεί κατά την επιστροφή του.

Η εταιρεία «YoHo Unique Gifts» δεν είναι υπεύθυνη για απώλεια του αντικειμένου κατά την επιστροφή του από τον αγοραστή προς την εταιρεία. Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε πάντα τρόπο αποστολής που σας παρέχει απόδειξη αποστολής.

 

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή της αξίας της αγοράς σας, ή επιστροφή μερικού ποσού λόγω αλλαγής προϊόντος, τα χρήματα σας επιστρέφονται εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία μας.

α) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω αντικαταβολής ή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ, στο λογαριασμό που θα μας προμηθεύσετε,

β) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω της πιστωτικής σας κάρτας εφάπαξ, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ στην πιστωτική σας κάρτα,

γ) Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει το προϊόν μέσω άτοκων δόσεων στην πιστωτική σας κάρτα, το ποσό πιστώνεται εφάπαξ στην πιστωτική σας κάρτα, ενώ οι δόσεις συνεχίζουν να εκτελούνται κανονικά.

Για περαιτέρω πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε στο (+30) 211 21 69 683 ή στο 694 555 9990 . Εναλλακτικά μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail μέσα από την φόρμα της εταιρείας μας https://yoho.gr/contact/ , ή γράψτε μας στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: info@yoho.gr